روسیه تهران

پذیرش دانشگاه های روسیه

روسیه تهران

پذیرش دانشگاه های روسیه

سایت روس مدیکال اولین و تنها ترین روش پذیرش مستقیم دانشگاه های روسیه میباشد برای اطلاعات بیشتر میتوانید به کانال تلرگرام ما و یا پیج اینستاگرام ما مراجعه نمایید

تاکسی اینترنتی روسیه

پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۳۰ ب.ظ

تاکسی اینترنتی روسیه

امروزه اکثر دانشجویان و گردشگران مقیم در روسیه برای حمل و نقل از  تاکسی اینترنتی روسیه استفاده می کنند. مسلما زندگی در روسیه برای ایرانیان، دارای هزینه هایی است . و قیمت تاکسی در روسیه جزء یکی از مهم ترین هزینه های تحصیل در دانشگاه های کشور روسیه برای دانشجویان مقیم در روسیه محسوب می شود.

مزایای  استفاده از تاکسی اینترنتی روسیه

از آنجایی که راننده های سودجو در همه کشورها یافت می شوند، کشور روسیه نیز از این قانون استثناء نیست . اینگونه افراد سودجو  از تازه واردها  که با قیمت کرایه تاکسی روسیه آشنا نیستند، کرایه بیشتری میگیرند.  لذا بهترین گزینه برای دانشجویان و گردشگران، استفاده از تاکسی اینترنتی روسیه است.

مزیت مهم دیگر استفاده از تاکسی اینترنتی روسیه مورد اطمینان بودن برای همگان و همچنین آشنایی کامل به تمام مسیرهاست و شما دانشجوی عزیز می توانید با اطمینان خاطر از این تاکسی ها استفاده کنید،

اصلی ترین مزیتی که تاکسی اینترنتی روسیه نسبت به سایر تاکسی ها دارد نرخ ثابت، مناسب و قانونی کرایه در اینگونه تاکسی هاست. در ضمن برای دانشجویانی که همزمان با تحصیل قصد کار در روسیه را دارند، یک موقعیت عالی، کار در تاکسی اینترنتی روسیه است. که تنها با دارا بودن گواهی رانندگی در روسیه می توانید مشغول بکار شوید.

مزیت مهم دیگری که اکثر مردم از تاکسی اینترنتی روسیه استفاده می کنند سهولت دستیابی به اینگونه تاکسی ها است. شما عزیزان می توانید بعداز  نصب نرم افزار تاکسی اینترنتی با یک کلیک روی موبایل یا تبلت خود به انواع تاکسی های اینترنتی در روسیه دسترسی داشته باشید.

تاکسی اینترنتی روسیه

معتبرترین نرم افزارهای تاکسی اینترنتی روسیه

اگر می خواهید از تبلت یا گوشی همراه با تاکسی اینترنتی در ارتباط باشید، نرم افزار های زیادی در این زمینه موجود است.ما سه تا از بهترین اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی در روسیه را به شما عزیزان معرفی می کنیم :

1- نرم افزار یاندکس تاکسی (YANDEX TAXI)

2- نرم افزار تاکسی اوبر (UBER )

3- نرم افزار گت تاکسی (GET TAXI)

هر سه این نرم افزارها دارای با کیفیت ترین ماشین ها می باشند در ضمن امکان تعویض مسیرها نیز از طریق این نرم افزارها امکان پذیر است اما از لحاظ سرعت پیک آپ نرم افزار یاندکس از همه بهتر بوده و نرخ آن کمی بالاتر از بقیه نرم افزار هاست ، ارزانترین نرخ تاکسی اینترنتی در روسیه در بین این سه نرم افزار مربوط به اوبر است که مسلما سرعت پیک آپ پایین تری نسبت به بقیه را داراست .

یکی از نکات مهم در هنگام  سفر به روسیه این است که حتما یکی از این نرم افزارها را هنگام ورود به کشور روسیه و بعد از رسیدن به فرودگاه و خرید سیمکارت نصب نموده، تا از رانندگان سودجو در امان باشید و با اطمینان کامل به مقصد خود برسید.

تفاوت نرخ تاکسی اینترنتی با تاکسی متر در روسیه

امروزه تاکسی ها در اکثز نقاط جهان دارای تاکسی متر دیجیتال می باشند که در فرودگاه های کشور روسیه نیز از این نوع تاکسی ها استفاده می شود که منصفانه ترین قیمت را از طریق محاسبه کیلومتر طی شده تا مقصد به مسافرین ارائه می دهد. اما بخاطر اینکه  نرخ کرایه تاکسی ها حتی با استفاده از تاکسی متر در روسیه بالاست، در نتیجه بیشتر افرادی که برای حمل و نقل از تاکسی  استفاده می کنند، ترجیح می دهند از تاکسی اینترنتی استفاده کتند.

برای مثال برای طی مسیری حدود ٢٥ کیلومتر، یک راننده تاکسی متر، کرایه ای معادل  هزار روبل میگیرد. در حالی که یک راننده از یاندکس با دریافت  ٣٥٠ روبل این مسیر را طی می کند یعنی چیزی حدود یک سوم کرایه تاکسی متر می شود. بنابراین با استفاده از این نوع تاکسی در طول مدت اقامت در روسیه شما عزیزان کاهش چشم گیری در هزینه های سفر خود حس خواهی نمود.

در نتیجه اگر می خواهید خاطرات زندگی در روسیه برایتان دلچسب شود، یکی از این راه ها استفاده از تاکسی اینترنتی در این کشور است. پس با خیالی آسوده همراه با خانواده یا دوستان به جاهای دیدنی روسیه سفر کنید و از آن لذت ببرید.

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی